چند شغله بودن مدیران دولتی با منافع ملی در تعارض است

رحمت الله نوروزی با اشاره به ضرورت فعالیت دولت در مدار تعامل و وفاق در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب گفت: دولت باید در به‌کارگیری افراد در پست‌ها و مناصب مختلف دقت کرده و از افراد جوان، شایسته و انقلابی استفاده کند.

به گزارش صدای بورس،نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم تعارض منافع در به‌کارگیری افراد در پست‌های دولتی لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب است، افزود: تعارض منافع قطعا مسیر نیل به اهداف و رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی را سخت و غیر ممکن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید دولت در چینش مدیران خود دقت نظر کافی را داشته و از افراد چند شغله دوری کند، تصریح کرد: قانون تجارت که مصوب مجلس بوده نیز بر این امر تاکید دارد.

وی ادامه داد: مجلس طبق بعد نظارتی خود بر چینش کابینه و مدیران دولتی حساس بوده و در صورت لزوم تذکرات لازم را خواهد داد، گفت: مجلس در خصوص منافع ملی و الزامات تحقق منویات رهبری کوتاهی نخواهد کرد.

نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار ما استفاده از افراد متخصص و شایسته در دولت است با توجه به اینکه رئیس جمهور نیز وکالت مردم را در مجلس بر عهده داشته قطعا به حساسیت‌های مجلس آگاه بوده و در مسیر دستیابی به آرمان‌های نظام و انقلاب گام خواهد برداشت.

منبع:اقتصاد۲۴

کد خبر 505330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =